E-Posta
info@dorukisg.com.tr
Telefon
+90 530 313 7844

ISO 10002:2018 Kalite Yönetimi Memnuniyeti Kuruluşlarda Şikayetlerin Ele Alınması Eğitimleri

ISO 10002:2018, bir kuruluşun ürün ve hizmetleriyle ilgili şikayetleri nasıl
ele alacağına dair rehberlik eden bir kalite yönetim standardıdır. Bu
standart, müşteri memnuniyetini artırmak, şikayetçilerin ihtiyaç ve
beklentilerini karşılamak, şikayet sürecini iyileştirmek ve kuruluşun
performansını geliştirmek için tasarlanmıştır. Bu standart, her tür ve
büyüklükteki kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

Gereklilikler Eğitimi ile kuruluşların ISO 10002:2018 Kalite
Yönetimi Memnuniyeti Kuruluşlarda Şikayetlerin Ele Alınması
standardını uygularken sağlaması gereken gereklilikler ve
nedenlerinin anlaşılmasını sağlayan 1 günlük eğitimdir.

ISO 10002:2018 Kalite Yönetimi Memnuniyeti Kuruluşlarda
Şikayetlerin Ele Alınması standardının gerekliliklerinin
karşılanma durumunun, etkinliğinin ve sürekliliğinin
sağlanması için denetimlerin yapılması bir zorunluluktur. 2 gün
süren İç Denetim eğitiminde 9.2 maddesinin gereklerini yerine
getirmenin yöntemleri, denetçilerin yetkinlikleri
/sorumlulukları, sorgulama metodları, raporlanması konularında
ISO 19001:2018 standardı kapsamında bilgi ve tecrübelerin
kazandırılması amaçlanır.

Uygulama Eğitimleri ile kuruluşların standardı nasıl
uygulayacaklarını kendi kaynakları ile standardı kurgularken
dikkate alınması gerekenler örnek uygulama ve alıştırmalar ile
anlatılır.

  • Gereklilikler / Farkındalık
    /Bilgilendirme eğitimleri
  •  İç denetim eğitimleri
  •  Uygulama eğitimleri
  •  Tüm eğitimlerde alıştırma/
    uygulama ve vaka çalışmaları ile
    katılımcılarla interaktif bir ortamda
    bilgi ve tecrübe paylaşımı
    hedeflenir.

Eğitim Süresi 2 gün

Herkes katılabilir.

Eğitime tam katılım gösterenlere katılım belgesi verilecektir.

iso100022018

Uzman Eğitici

Görsellerle Kolay Anlatım

Güncel İçerik

Alıştırmalar Ve Grup Çalışmaları

WhatsApp chat