E-Posta
info@dorukisg.com.tr
Telefon
+90 530 313 7844

Yönetim Sistemleri Eğitimleri

✓ ISO 10002:2018 Kalite Yönetimi Memnuniyeti Kuruluşlarda  Şikayetlerin Ele Alınması Eğitimleri

✓ Gereklilikler / Farkındalık
✓ Bilgilendirme eğitimleri
✓ İç denetim eğitimleri
✓ Uygulama eğitimleri
✓ Tüm eğitimlerde alıştırma/ uygulama ve vaka çalışmaları ile katılımcılarla interaktif bir ortamda bilgi ve tecrübe paylaşımı hedeflenir.

ISO 10002:2018, bir kuruluşun ürün ve hizmetleriyle ilgili şikayetleri nasıl
ele alacağına dair rehberlik eden bir kalite yönetim standardıdır. Bu
standart, müşteri memnuniyetini artırmak, şikayetçilerin ihtiyaç ve
beklentilerini karşılamak, şikayet sürecini iyileştirmek ve kuruluşun
performansını geliştirmek için tasarlanmıştır. Bu standart, her tür ve
büyüklükteki kuruluşlar tarafından kullanılabilir.

Gereklilikler Eğitimi ile kuruluşların ISO 10002:2018 Kalite
Yönetimi Memnuniyeti Kuruluşlarda Şikayetlerin Ele Alınması
standardını uygularken sağlaması gereken gereklilikler ve
nedenlerinin anlaşılmasını sağlayan 1 günlük eğitimdir.

İç Denetim
ISO 10002:2018 Kalite Yönetimi Memnuniyeti Kuruluşlarda
Şikayetlerin Ele Alınması standardının gerekliliklerinin
karşılanma durumunun, etkinliğinin ve sürekliliğinin
sağlanması için denetimlerin yapılması bir zorunluluktur. 2 gün
süren eğitiminde 9.2 maddesinin gereklerini yerine
getirmenin yöntemleri, denetçilerin yetkinlikleri / sorumlulukları, sorgulama metodları, raporlanması konularında
ISO 19001:2018 standardı kapsamında bilgi ve tecrübelerin
kazandırılması amaçlanır.

Uygulama Eğitimleri ile kuruluşların standardı nasıl
uygulayacaklarını kendi kaynakları ile standardı kurgularken
dikkate alınması gerekenler örnek uygulama ve alıştırmalar ile
anlatılır.

WhatsApp chat